2016. március 13.

Kritika (2db)

Sziasztok! :)

Mivel minden rendelési lehetőség betelt, úgy döntöttem, hogy belehúzok. Nos, elsősorban szeretném közölni, hogy ha valaki designt rendel, akkor a rendeléssel együtt, meghívót is küldjön. Másodszor, vannak olyan rendeléseim, amiket még nem készítettem el, de már egy jó ideje várakoznak. Ez azért van, mert a megrendelő nem válaszol a leveleimre, így nem tudok hozzáfogni. Szóval, ha ezt a bejegyzést olyan ember olvassa, aki fejlécet vagy designt rendelt, akkor kérem rá, hogy nézze meg a postafiókját. Köszönöm! :)
A 'Munkáim' menüpont frissült néhány finomsággal. Nézzétek meg! :3
Most pedig hoztam néhány kritikát. Olvassátok egészséggel! :D

Ölelés, Leah.



Evolution - A leszármazottak

Író: Nicolette F.

Külső:

A fejléceddel kezdeném. A képek elhelyezése nagyon megnyerő, a szereplő is jó helyen van és a szöveg is. Viszont... A feliratok nem szépek - vagyis nekem nem tetszenek. Az 'Evolution'-nak jó a betűtípusa, de a színe nem annyira. Nem tetszik. Lehetett volna szebb is. A másik felirattal pedig az a problémám, hogy egy egyszerű betűtípussal van, ráadásul rossz az elhelyezése is. Szebb lett volna, ha mondjuk egy Felix Titlinget használsz, szerintem. :)
A designnal semmi gond sincsen. Szép, letisztult. Szerintem ennél többet nem is tudok írni róla! :)


Történet:

Na szóval, kezdjük is el! :D
Egyedi a történet, ilyesmivel nemigen találkoztam még. A szereplők jelleme is nagyon jól ki van formálva. Szépen írsz, a szókincsed változatos, a megfogalmazással együtt. Nagyon-nagyon szép! :) 
A helyesírásoddal sincsen baj, talán egy-két vesszőhiba lenne, ha nagyon figyelnék és találni akarnék valamit. 

¤     ¤     ¤

Összességében egy majdnem tökéletes blogot látok. Gratulálok, szép munka! :)




Egy zombi naplója

Író: Dominique Know


Külső:

Hú, hát...
Az alap design szép lenne, de mi ez a háttér? Nem látszanak a betűk a blogon, a betűtípus és a szín is borzalmas a képen. Egyszerűen nem. Azt ajánlom, hogy készíts/készíttess másikat, mert ez egyáltalán nem néz ki jól!
Mint említettem, az alap designnal nincsen semmi baj. Tiszta, rendezett, egyszerű. Nekem tetszik. :) 


Történet:

Érdekes történet. Nagyon érdekes. Egyedi és véleményem szerint fantasztikus! Nagyon megfogtál vele, elnyerte a tetszésem. A fogalmazás jó, a helyesírás is és a szóhasználat is. Vannak apró hibák, de semmi nagy dolog. :) 

¤     ¤     ¤

Összességében megnyerő a blogod. A háttér megváltoztatását ajánlom, de más hiba nincsen.:)
Így tovább!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése