2015. szeptember 27.

Kritika (1db)

A Királynő Bukása

Író: Kuti
Külső:

Amikor először látogattam el a blogodra már akkor sem tetszett a fejléc, de most, hogy jobban megnéztem... fhu. Kezdjük!
Erre a fejlécre van rápakolva...
Minek ennyi kép rá a főszereplőről? Értem én, hogy róla szól a sztori meg minden, de ez akkor is túlzás. Arról nem is beszélve, hogy a két szélső Emily olyan csúnya, hogy arra szavak sincsenek. Az egyik átlátszó és így látszik a háttérben lévő faház, a másik pedig úgy el van nyújtva, hogy már-már bántja a szememet.
És ez még nem minden. Ez gondolom egy Deviantartos vagy más által készített, letöltött sablon, ilyenkor szokás kicserélni a fejlécet, nem pedig rárakni egy összedobott valamit...
Maga a sablon sem tetszik. Olyan semmilyen. Arról nem is beszélve, hogy sok helyen lóg ki a szöveg onnan, ahová való lenne. A linkek színe egy egyszerű szürke szín; nem illik a bloghoz, de amikor ráviszem a kurzort és átvált a szín ki sem lehet olvasni, hogy mi van odaírva.
Az elrendezés sem tetszik. Szerintem a 'Történet' modult nem oda kellett volna rakni, hanem a szavazás helyére, a szavazást pedig az 'Ennyien sétálnak erre' modul helyére, azt pedig a 'Rendszeres olvasók' elé vagy után. Én így csináltam volna.

Történet:

Alapjáraton nem rossz. Egy kicsi sablonosság van benne, de nem észrevehető. Jól fogalmazol, változatos a szókincsed és ez különösképpen tetszik! Nekem a sztori igazán bejön és kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ebből a végére. Kicsit figyelj oda a helysírásra és a vesszőkre, más hiba a történetben nincsen. :)

¤     ¤     ¤

Összességében csak annyit mondok, hogy az írásoddal nincs gond, de a designt ajánlatos megváltoztatnod. Kérj meg valakit, hogy ezt megcsinálja! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése